A megoldást nem csak az internet világában otthonosan mozgó fiatalok, hanem az érettebb korosztályok tagjai is szívesen választják. A megújult lehetőséggel élők átlagéletkora az áprilisi indulás óta eltelt időszakban 33 év volt.
Az idén áprilistól elérhető, megújult szelfis számlaigénylési megoldás a korábbi verziótól eltérően az igénylőt nem irányítja át a honlapra, az elejétől a végéig a bank mobilalkalmazásában marad a folyamat.
Az igénylés első lépéseként Digitális Szolgáltatási szerződést kötnek a jelentkezőkkel, így létrejön egy kapcsolattartási csatorna, ami akkor lehet igazán hasznos, ha az ügyfél netán elakadna a folyamatban. A pénzintézet lecserélte az ügyfélazonosítási szolgáltatót: a korábbi helyett az Onfido-s megoldást építeték be az új rendszerbe.
A számlanyitáshoz:
- NFC-kapcsolattal rendelkező mobiltelefonra,
- internetkapcsolatra,
- illetve chippel ellátott, új típusú személyazonosító igazolványra
- és persze egy szelfire van szükség.
Címlapkép forrása: Portfolio