Megbírságolta az MNB a CIG Pannóniát

Megbírságolta az MNB a CIG Pannóniát

22,5 millió forint fogyasztóvédelmi bírság megfizetésére kötelezte az MNB a CIG Pannóniát – derült ki a biztosító tőzsdei közleményéből.

Több mint 3 milliárd forint osztalékot fizet a CIG Pannónia

Több mint 3 milliárd forint osztalékot fizet a CIG Pannónia

Tiltakozó szavazat nélkül fogadták el az összes határozatot a CIG Pannónia csütörtöki éves rendes közgyűlésén, amelyen részvényenként 33 forintnyi osztalék kifizetéséről is döntöttek, ez a jelenlegi 360 forintos árfolyamhoz képest 9,2%-os osztalékhozamot jelent.

Kötelező biztosítás: figyelmeztetést adtak ki a robogósoknak

Kötelező biztosítás: figyelmeztetést adtak ki a robogósoknak

Becslések szerint meghaladja a 650 ezret a Magyarországon közlekedő segédmotoros kerékpárok száma, ezek közül azonban kevesebb mint 300 ezerre kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb). A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) arra hívta fel a figyelmet, hogy fokozottan megéri kifizetni a kategóriától és lakhelytől függően havi 600-800 forintos kgfb-havidíjat, mivel azzal nem csupán a közúti igazoltatás során kirótt mulasztási bírság küszöbölhető ki, hanem a közúti baleset során okozott, akár többmilliós kártérítési kötelezettség is.

Magyarok millióinak a lakásügyébe nyúlt bele a kormány, most bejelentették az eredményeket

Magyarok millióinak a lakásügyébe nyúlt bele a kormány, most bejelentették az eredményeket

3,3 millió magyarországi lakóingatlan tulajdonosa nyert jogot idén először arra, hogy egy márciusi extra felmondási lehetőség révén kedvezőbbre cserélje meglévő lakásbiztosítását. Az NGM és az MNB mai közös sajtótájékoztatóján bejelentették: a szakértők döntő többségének a várakozását felülmúlva 461 ezer ügyfél aktivizálta magát a kampány április 2-ai lezárultáig, ebből 285 ezer volt a szerződéskötések és 176 ezer az átdolgozások száma, a piaci koncentráció csak kis mértékben mérséklődött. A kampányt a kormány és a jegybank is sikeresnek értékelte, de megkezdik a szakértői munkát annak továbbfejlesztésére.

Kiderült, mi kell a leginkább a magyar lakásbiztosítási ügyfeleknek

Kiderült, mi kell a leginkább a magyar lakásbiztosítási ügyfeleknek

Átlagosan 8 kockázati elemre vonatkozó védelmet igényelnek a lakásbiztosítási ügyfelek a szerződésükben, ezek között  a tűz-, víz- és viharkárokra vonatkozó fedezetek a legnépszerűbbek - derült ki az Impetus Research reprezentatív online kérdőíves kutatásából.

Itt vannak a lakásbiztosítási kampány tanulságai: mit javasolnak a piac szereplői?

Itt vannak a lakásbiztosítási kampány tanulságai: mit javasolnak a piac szereplői?

Összességében sikeres és eredményes kampányt zárt a lakásbiztosítási szektor, amely minden piaci szereplőt „valamekkora” elégedettséggel tölthet el. Az elégedettség indokai mögött furcsa mód egyaránt meghúzódnak az elért és az el nem ért eredmények, de legfőképp a jövőbe vetett bizalom. A kampány tapasztalataiból kiindulva látható, hogy az edukációs és üzleti folyamatok további és jelentős fejlesztése szükséges ahhoz, hogy a kormányzati szándéknak megfelelően, a jövőben egyre jobb hatásfokkal valósulhasson meg a lakásbiztosítási piac fejlődése. A kampány tapasztalatait és a piaci szereplők jövőre vonatkozó javaslatait a Biztosítási Elemző Központ (BEK) gyűjtötte össze.

Itt az első összesítés a lakásbiztosítási kampányról, győztest hirdetett a Netrisk

Itt az első összesítés a lakásbiztosítási kampányról, győztest hirdetett a Netrisk

A lakásbiztosítási kampányban új szerződést kötő lakóingatlan-tulajdonosok és -bérlők döntő többsége, 84 százaléka másik biztosítóhoz ment át - közölte saját adatai alapján a Netrisk. A legtöbb szerződést náluk a KÖBE, a Groupama, a Genertel és a K&H biztosítóknál kötötték, a legnagyobb növekedést a portfolión belül részarányban pedig a KÖBE, a Genertel, a Gránit, a Generali és a K&H érte el.

Elérkezett a lakásbiztosítási kampány utolsó napja, már csak pár óra maradt a felmondásra

Elérkezett a lakásbiztosítási kampány utolsó napja, már csak pár óra maradt a felmondásra

Véghajrájához érkezett az idén először meghirdetett márciusi lakásbiztosítási kampány: április 2-áig, vagyis ma éjfélig mondhatók fel a meglévő lakásbiztosítások az éves évfordulóhoz kötött szokásos felmondási időszakon túl, és legkésőbb 30 napon belül érdemes új szerződést kötni. A felmondásnak még ma be kell érkeznie a biztosítóhoz, tehát már nem érdemes postán próbálkozni.

Kiderült, mennyi osztalékot fizet a CIG Pannónia

Kiderült, mennyi osztalékot fizet a CIG Pannónia

Közzétette a CIG Pannónia az április 18-ai közgyűlés napirendjén szereplő ügyekkel kapcsolatos előterjesztéseit, ebből többek között kiderül, mennyi osztalék kifizetését javasolja a társaság  részvényeseinek.

Elérkezett a lakásbiztosítási kampány hajrája, egyre többen váltanak biztosítást

Elérkezett a lakásbiztosítási kampány hajrája, egyre többen váltanak biztosítást

Tovább emelkedett a lakásbiztosítási kampányban új szerződést választók száma, legalábbis erre utalnak a piacvezető online biztosításközvetítő adatai, amelynél a legtöbb új szerződést a KÖBE, a Genertel, a Groupama és a K&H biztosítóknál kötötték, a legnagyobb növekedést pedig a KÖBE, a Genertel, a Gránit, a Generali és a K&H érte el.

Meghozta a kampány az Auchan kedvét: belép a magyar lakásbiztosítási piacra

Meghozta a kampány az Auchan kedvét: belép a magyar lakásbiztosítási piacra

Tavaly ősszel indult el az „Auchan Pénzügyi Szolgáltatások”, amely eddig áruhitelt és műszaki termékeknél a garancia kiterjesztését fedte le. Az ajánlatok köre most lakásbiztosítással bővül, amelyben az Auchan biztosító partnere az Alfa Biztosító - közölte a kiskereskedelmi áruházlánc.

A lakásbiztosítások 8 százaléka mozdulhat meg a kampányban, jól állnak a nagy biztosítók

A lakásbiztosítások 8 százaléka mozdulhat meg a kampányban, jól állnak a nagy biztosítók

250-300 ezer váltást és szerződés-átdolgozást, a szerződések 8%-át érintő aktivitást, változatlan piaci koncentrációt és 1 százalékpontos penetrációnövekedést vár jelen állás szerint a lakásbiztosítási kampánytól az Insura.hu biztosításközvetítő, amelynek adatai szerint az Alfa, a KÖBE, a Generali és a Groupama biztosítók szerezték meg eddig a szerződések 65%-át, tehát jól állnak a nagy biztosítók.

Rejtélyes plakátok lepték el az országot - mire készül Keszthelyi Erik?

Rejtélyes plakátok lepték el az országot - mire készül Keszthelyi Erik?

Egy ezer mérföldes út első lépéseit tette meg az ország legnagyobb alkuszcége, a Hungarikum Biztosítási Alkusz a biztositasipiac.hu elindításával, amellyel nem a magyar biztosítási piac kannibalizációját, hanem annak fejlesztését ígérik. Minden kezdet nehéz, ennek megfelelően lassabban indult el a lakásbiztosítási kampány is – mondja Keszthelyi Erik elnök-vezérigazgató, akivel az online biztosításközvetítésről, a lakásbiztosítási kampányról, az érdekeltségükbe tartozó CIG Pannónia növekedéséről és a Posta Biztosítók mára biztosan meghiúsult megvásárlásáról is beszélgettünk.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Elszálltak a bérek, elfogyott a munkaerő, egyetlen út előtt áll Magyarország
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.