Az elmúlt hónapok változékony, 0 fokot hol alulról, hol felülről közelítő hőmérséklete és csapadékos időjárása kedvezett a kátyúk kialakulásának. Emiatt a járművezetők az elkövetkezendő hetekben számtalan helyen kénytelenek lesznek lassítani, akkor is, ha az adott útszakaszon egyébként más nem indokolná a kisebb sebességet. Ugyan a kátyúk miatt keletkező károk akár több százezer forintos kiadást is okozhatnak az autósoknak, az adott útszakasz fenntartója csak szigorú feltételek teljesítése esetén fizet kártérítést, ezért jobb erről is előbb tájékozódni, mintsem később saját forrásból állni a javítás költségeit.
A tél és a vele járó fagypont körüli hőingadozás ebben a szezonban is megtette hatását a közutakon, szinte megszámlálhatatlan mennyiségű kátyú alakult ki. Ez egy olyan káros jelenség, ami az általa érintett egyik félnek sem előnyös, sőt, jelentős anyagi károkat okoz. Az adott közút kezelője számára az útjavítás kerül pénzbe, a kátyúba belehajtó járművek tulajdonosainak, üzemben tartóinak pedig az esetleges defektek, vagy annál is komolyabb károk kijavítása jelent anyagi terhet. A Portfolio.hu ezen károk elkerüléséhez, azok mértékének csökkentéséhez, illetve megtérüléséhez nyújt segítséget.
Az orosz-ukrán háború fontosabb eseményeiről ebben a cikkünkben számolunk be.
Összefoglalta szerzőnk a maastrichti esemény tanulságait.
De vajon mennyire megy ez szembe az európai trenddel?
Ománban ült össze Amerika egyik legnagyobb ellenségével.
Egyebek mellett erről szólt a Hype legújabb adása.
Tardos Gergelyt, az OTP Bank elemzési központjának igazgatóját kérdeztük.
Simák Pál a Portfolio Checklistnek nyilatkozott a Hitelezés 2024 konferencián.