Beszünteti szolgáltatását Budapesten a blinkee.city elektromos közösségi robogómegosztó.
A Ford csütörtökön bejelentette, hogy F-sorozatú teherautói történelmi mérföldkőhöz érkeztek, hiszen már több mint négy évtized óta ez a típus Amerika legkelendőbb teherautója és egyben a legkelendőbb járműve is.
Dél-Korea dízelautó-eladásai 2023 harmadik negyedévében több mint 20 százalékkal csökkentek az elektromos járművek iránti növekvő kereslet miatt - közölte a Korea Herald.
A villanyrollerek száma sokszorosára nőtt Magyarországon, így a KRESZ-módosítása várhatóan ezeket a közlekedési eszközöket is érinti majd. Elképzelhető, hogy a 25 km/óránál nagyobb sebességre képes rollerek segédmotor-kerékpárnak minősülnek majd, utóbbiakra pedig jelenleg is kell kötelező biztosítást kötni - derül ki a Netrisk összeállításából.
A Hero MotoCorp indiai motorkerékpár-gyártó kedden bejelentette, hogy több mint 25 000 előrendelés érkezett a világ legolcsóbb Harley Davidson modelljére, az X440-re. A hír a vállalat részvényárfolyamának több mint 3 százalékos emelkedéséhez vezetett.
Érdekes videót tettek közzé orosz Telegram-csatornák arról a modernizációs folyamatról, melyen átmennek az ország régi T-72B harckocsijai.
Szinte elkerülhetetlennek tűnik a katasztrófa olyan esetben, mikor pár méterre csökken a látótávolság az autópályán, ahol a járművek 100-130 km/h-s sebességgel közlekednek. Mégis van helyes járművezetői viselkedés, amellyel a kockázatok, ha nem is nullázhatók, de mérsékelhetők, ahogy a sérülések is.
Újabb életveszélyes és szokatlan autópályás manővernek lehettek szemtanúi a közútfenntartó dolgozói, miközben sövényvágást hajtottak végre az M1-es autópályán – számolt be Facebook-oldalán az esetről a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Nem lehet tudni, hogy a motoros milyen "gyorsan" haladt, de biztosan kevesebbel, mint az autópályán előírt kötelező legalacsonyabb sebesség.
Olaszországban egyre erősebb negatív visszhangja van az Európai Parlament (EP) e heti döntésének, amely szerint 2035-től már nem lehet belsőégésű motoros új személygépkocsikat és könnyű haszongépjárműveket forgalomba hozni.
A jó idő beköszöntével indul a robogók szezonja is. Napjainkban mintegy 600 ezer robogó üzemel az országban, azonban mindössze 15-20 százalékuk után fizetik rendszeresen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) évi 5-6 ezer forintos átlagos díját a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) becslése szerint.
Markus Duesmann Audi-vezér jelentette be, hogy az A4, A6 és A8-as modelleknél felhagynak a belső égésű motorokkal és elektromos meghajtásra állnak át – írja a Telex az Electrivere hivatkozva.
Az eddigi tapasztalatok szerint a járványhelyzet tovább erősíti azt a tendenciát, hogy a jó idő közeledtével egyre több kétkerekű jelenik meg az utakon. Ám sokan elfelejtik, hogy érvényes kötelező biztosítás nélkül a segédmotorok nem vehetnek részt a közúti közlekedésben. Érdemes felelősség-, baleset- és vagyonbiztosítást kötni a nagyobb értékű kerékpárokra is. Az új típusú elektromos eszközök státuszának rendezését nagyon várja a biztosítási szakma – állapítja meg a MABISZ közleménye.
Sok motoros a műszerfalhoz rögzíti okostelefonját, hogy használni tudja a navigációs szolgáltatásokat. Azonban eközben számos problémával is szembe kell nézniük: kedvezőtlen fényviszonyok esetén nehezen lehet elolvasni a képernyőt, gyakran kitakar egyes kijelzőket, általában nem vízálló – és ha az út során kilazul, akkor búcsút is mondhatnak neki.
A Vitesco Technologies a Groupe PSA és a Hyundai új sorozatgyártott modelljeihez is gyárt.
A közeljövőben Magyarország is rendezhet MotoGP-futamot a Hungaroringen, legalábbis ez a kormány törekvése - derül ki a csütörtöki Magyar Közlönyből. Majdnem tíz éve már volt szó magyar futam lehetőségéről, de akkor a Balatonring bedőlése miatt kútba esett a terv.
Az Opel szentgotthárdi gyára az idén mintegy 630 ezer motor gyártását tervezi, megismételve a 2016-os, rekord év teljesítményét, amikor már gyakorlatilag teljes kapacitásán dolgozott az üzem.
Nagy tervekkel álltak elő.
Van olyan forgatókönyv, hogy egyikőjük sem nyer egyértelműen.
Gyakorlati, jól bevált módszerek.
Úgy beszél, mintha nyert volna az államban.
Tardos Gergelyt, az OTP Bank elemzési központjának igazgatóját kérdeztük.
Simák Pál a Portfolio Checklistnek nyilatkozott a Hitelezés 2024 konferencián.
Czímer Gábort, az Új Szó belpolitikai újságíróját kérdeztük a Szlovákiában kialakult helyzetről.