Előfizetői tartalom

A "Stepometer" hajtja a McDonald's-t : Tarol a felnőtt Happy Meal

Portfolio
A vártnál is nagyobb volt az érdeklődés a McDonald's felnőtt Happy Meal menüje iránt az Egyesült Királyságban. Az új termék bevezetése azon diverzifikációs stratégia eleme, melynek értelmében a vállalat szeretné szendvicsektől és sült krumplitól kissé jobban kiszélesíteni termékpalettáját.

A felnőtteket megcélzó Happy Meal a megszokott burger és sült krumpli mellett salátát és egy ún. Stepometer-t is tartalmaz. Ez utóbbi egy övre csatolható kis szerkezet, mely számolja, hány lépésnyi távolságot tettünk meg. A társaság szóvivője szerint 700 ezer Stepometerrel számoltak augusztusra, ám ez az adag várhatóan két héten belül el is fogy, így Lengyelországból...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés