Előfizetői tartalom

Ez a három biztosító népszerű most az autósok körében

Portfolio
A K&H, az Allianz és az Union tűnik az első napok tapasztalatai alapján az év végi gépjármű-felelősségbiztosítási kampány győztesének, legalábbis a piacvezető online biztosításközvetítő adatai alapján.

A kampány első napjaiban leadott mintegy 3500 megrendelés adatai szerint a K&H, az Allianz és az Union viszi az új kötések mintegy 60 százalékát. Őket követi a Groupama és a Wáberer - az első öt biztosító összesen az idei kampány új szerződéseinek közel 80 százalékát tudhatja magáénak.Az eddig megrendelt szerződések átlagdíja - biztosítási adó nélkül - közel 17...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés