Előfizetői tartalom

"Rövid távú célunk a világsiker"

Portfolio
Megindult a harc az interneten, a Yahoo felveszi a kesztyűt a Google-lal szemben. A Wall Street Journal arról számolt be, hogy döntés született a világ legnagyobb internetes portáljánál, hogy saját fejlesztésű algoritmikus keresővel rendelkezzenek, s felmondják a jelenlegi szerződést a Google-lel, mely az idei év legnagyobb részvénykibocsátására készül.

Terry Semmel, a Yahoo vezérigazgatója egy elemzői konferencián úgy nyilatkozott, hogy "rövid távú célunk, hogy az egész világ a mi keresőnket használja". Az elmúlt másfél évben lebonyolított Overture és Inktomi akvizíció elvileg egyébként erre lehetőséget is fejlesztési oldalról. Kétségtelen tény, hogy a Yahoo a keresés területét nem tekintette stratégiai fókusznak....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés