Prémium

Hogyan kommunikálnak Magyarországon a legsikeresebb márkák? (x)

Portfolio
Bár a digitalizációnak köszönhetően megsokszorozódtak a kommunikációs lehetőségek, mégis egyre nehezebb márkaüzeneteket hatékonyan eljuttatni az emberekhez. Hogy csinálják ezt a legsikeresebb márkák, milyen gyakran és mennyi ideig promócióznak egy-egy terméket vagy szolgáltatást, és milyen szerepet szánnak az okostelefonnak a márkakommunikációban? Az idei BrandFestival ezekre a kérdésekre ad választ: Shane Tusup, Hosszú Katinka edzője és menedzsere exkluzív motivációs előadása mellett többek között a Coca-Cola, a Telenor Magyarország és a KMPG szakemberei osztják meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat.
Minden márka betekintést szeretne nyerni a fogyasztó érzelmi és értelmi alapú döntési mechanizmusaiba, és eljuttatni hozzájuk a megfelelő üzeneteket, azonban egyre kevésbé egyértelmű, hogy mi erre a legjobb mód. Erről lesz szó október 26-27-én a BrandFestivalon, ahol Shane Tusup a modern menedzsment technikákról, a Coca-Cola Company regional connection managere pedig a promóciók hatékonyságáról fog beszélni. Íme egy kis teaser a legígéretesebbnek tűnő előadásokról:
  • Shane Tusup motivációs előadása
A háromszoros olimpiai bajnok Hosszú Katinka a márkakiterjesztést legprofesszionálisabban kezelő hazai sportoló, aki nem csupán reklámarcként van jelen egy-egy szponzor életében, hanem önálló termékkollekciót dobott piacra Iron Lady néven. Edzője, menedzsere és férje a modern menedzsment-irányzatokból és saját tapasztalataiból merítve egy exkluzív motivációs előadás keretében arról beszél majd, hogy milyen tényezők szükségesek a sikerhez.
  • Cola, promóciók, árérzékenység
Mérő Ádám, a The Coca-Cola Company regional connection managere elmondja, mi a kulcsa annak, hogy a promócióba befektetett pénz minél hatékonyabban térüljön meg: milyen gyakran érdemes promóciózni és milyen hosszú ideig, mely promóciós eszközök működnek a leghatékonyabban, mely termékek a leginkább árérzékenyek, és mi történik, ha a versenytársak követik, és ők is promóciózzák ugyanazt?
  • KPMG: a tartós üzleti siker titka
Ságodi Attila, a KPMG Tanácsadó Kft. partnere egy felmérést fog bemutatni, aminek keretében 1300 vezérigazgatót kérdezett meg világszerte a következő 3 év üzleti kilátásairól és kihívásairól. A vezérigazgatók többsége a diszruptivitásban lát lehetőséget, ami egy magas kockázatú, meglepő viselkedést/döntéssorozatot jelent általában, például egy olyan termékkel való piacra lépést, amelynek hatására az adott szegmens erősorrendje megváltozik, de vajon miben ragadható meg a tartós üzleti sikert produkáló vállalatok közös jellemzője?
  • Telenor: márkamegoldások okostelefonra
Egy mai fiatal élete egyértelműen az okos telefon köré szerveződik, így az őket célzó márkák óriási hangsúlyt helyeznek arra, hogy igazi élményt nyújtsanak nekik az okostelefonokra kifejlesztett videókkal, alkalmazásokkal, ám így is egyre nagyobb kihívás márkaüzenetet eljuttatni. Banovic Aleksandra, a Telenor Magyarország lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese arról fog beszélni, hogy hogyan lehet a Telenor megjelenéseihez olyan tartalmi márkamegoldásokat fejleszteni, amelyek érdekelhetik a fiatalokat.

A BrandFestival, Közép-Európa egyik legjelentősebb márkakommunikációs stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója.

A kétnapos eseményen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják majd meg a stratégiaalkotás és a márkaépítés terén szerzett tapasztalataikat: 2 nap alatt 110 előadó lesz jelen, és több száz márkáról lesz szó.

A tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat szereplőinek - a megrendelői, tartalomszolgáltatói és ügynökségi oldalnak egyaránt. A rendezvény különlegessége az egyedi úgynevezett demokratikus konferenciamodell, ami azt jelenti, hogy a szervezők széles megkérdezésre helyezték a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra adjanak válaszokat, amelyek az egész szakmát érintik.

A demokratikus-konferenciamodell keretében a rendezvény-tematika kialakítása a hazai konferencia-piacon egyedülálló módon, mastermind találkozók keretében, az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal több, mint 30 neves szaktekintélyének bevonásával történt

- tudta meg a Portfolio Barna Tamástól, a szervező Republic Group ügyvezető igazgatójától. A programnak általában három stratégiai lába van: a "makro-szintű" előadások, a nemzetközi nagy nevek a márkaépítés világából és az egészet átfogó keretként a hazai vállalatvezetők köre.

Tavaly először díjat is adtak át a rendezvényen: a Brand Excellence elismerést, amely a legkiválóbb márkaépítési teljesítményt elismerő szakmai díj.

Míg a BrandFestival Online Excellence Díjnál a digitális márkaépítés eredményeit, addig a BrandFestival 360° Branding Excellence kategóriában a márkaépítés online és offline csatornák integrált használatával elért eredményeket vesszük figyelembe idén három kategóriában, az fmcg, a pénzügyi, és az otc szegmensekben

- tette hozzá Berkes Péter, a BrandFestival szakmai igazgatója.

(x)
RSM Blog

Mit kockáztatunk HR nélkül?

A vállalatok jelentős részének életében meghatározó szerepe van a HR tevékenységnek, mert a jól átgondolt HR stratégia támogatja a munkatársak, megtartását, motiválását, fejlesztését,

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Nem mese ez: rengeteg pénz hullik a magyarokra pillanatokon belül

Pénzügyi vezető elemző

Pénzügyi vezető elemző
Vállalati Energiamenedzsment 2024
2024. április 11.
Sustainable Tech 2024
2024. április 24.
Portfolio Agrofuture 2024
2024. május 23.
GEN Z Fest 2024
2024. május 9.
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Infostart.hu

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Tőzsdetanfolyam

Tőzsdei hullámok, vagyonépítés és részvénykiválasztás

22+1 órás komplex tanfolyam ahol a tőzsdei kereskedés és a hosszú távú befektetés alapjait sajátíthatod el. Megismered a tőzsdei ármozgások törvényszerűségeit, megismered a piaci trendeket, megtanulod felismerni a trendfordulókat.

Díjmentes előadás

Tőzsdei megbízások helyes használata

Ahhoz, hogy kereskedni tudj a tőzsdén, a piacra lépés elsődleges feltétele, hogy képes légy a különböző megbízásfajtákat használni. Számos megbízásfajta létezik a piacokon, mi sorra vesszük a legfontosabbakat.

Ez is érdekelhet
illustration-01