A fiatal tehetségeket másképpen kell megszólítani, mint mondjuk amikor egy bank egy kockázatkezelési vezetőt szeretne felvenni, és ezt a Citi is pontosan tudja. Ezért a Wall Street-i bank egy szokatlan módszerrel toboroz fiatal munkavállalókat, a Snapchat kamerás szemüvegével, a Snap Spectacles-szel készítenek kedvcsináló videókat.

Az első videót a Citi digitális termékfejlesztési vezetőjével, Marilyn McDonalddal készítették el, ami a szakember egy munkanapját mutatja be sajátos szemszögből, és további 13 ilyen videót fognak leforgatni.

A Wall Street-i bankok a válság óta nehezen csábítanak igazi tehetségeket a bankokba, ezért keresnek kétségbeesett megoldásokat egy új, fiatalosabb brand kiépítésére. A Citi például a junior kollégáknak egy olyan programot is indított, hogy egy részüknek egy teljes évig kifizeti a fizetésük 60 százalékát, miközben ők jótékonysági munkát végeznek valahol máshol.