Új ízekkel és új megjelenéssel szeretné visszahódítani a Coca-Cola a fiatalabb generációk fogyasztóit. A megújulás a diétás kóla terméket érinti, ami négy új ízben lesz kapható januártól: gyömbér-lime, meggy, narancs és mangó.

Jön a mangós és gyömbéres Coca-Cola

Forrás: Coca-Cola

A szénsavas üdítőitalok fogyasztása hanyatlóban van, ahogy a fogyasztók az egészségesebb táplálkozásra igyekszenek átállni, például az olyan italokra, amelyek kevesebb hozzáadott cukrot tartalmaznak. A szénsavas üdítők helyett inkább gyümölcsleveket vesznek. Az ezredfordulós generáció pedig egy különösen tudatos fogyasztói réteg, hiszen az okostelefonokon egy gombnyomásnyira van minden információ.

Marketingszakértők szerint a márka felfrissítése ez csak az első lépés, de ez még nem lesz elég a Coca-Colának ahhoz, hogy megnyerje a fiatal fogyasztókat. A cukros, szénsavas, mesterséges ízesítésű italok gyengén teljesítenek ebben a fogyasztói szegmensben. De az irány jó.

(Marketwatch)