Előfizetői tartalom

Az Extreme Digital simán lenyomja a Tescót

Portfolio
Közeledik az év vége, felpörög a kiskereskedelmi forgalom és évről évre egyre többen választják az internetes vásárlást az ünnepi szezonban is. A vásárlás világszerte átalakul, az okostelefonok és táblagépek térnyerésének köszönhetően az üzleteket kevesebben látogatják és az online vásárlás egyre nagyobb súlyt képvisel. Néhány éve a GKI Digital összeállította a legnagyobb hazai webáruházak listáját, a Blokk.com pedig most kiszámolta, hogy tavaly mekkora forgalmuk lehetett.

Nettó bevétel alapján a legnagyobb hazai webáruház az Extreme Digital volt 2016-ban. A Media Markt és az eMAG hatalmas növekedést mutatott 2015-höz képest, ezzel a második és a harmadik helyet megszerezve. Tescóból is egyre többen vásárolnak online, de a forgalma messze elmarad a legnagyobb webáruházak mögött.A webértékesítésről elkülönített nyilvános beszámolóadatokkal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés