Előfizetői tartalom

Na, melyik autógyártónak nem kell egy vasat sem költenie hirdetésekre?

Portfolio
Amíg az autógyártók azon feszülnek, hogyan adjanak el minél többet legújabb modelljeikből, a Tesla továbbra sem költ egy vasat sem reklámokra Amerikában. Elon Musk, a cég vezére évek óta követi azt a stratégiát, hogy direkt hirdetések, költések helyett újabb és újabb érdekes információmorzsákkal és bejelentésekkel igyekszik a világsajtó figyelmének középpontjában tartani a Teslát, és ez egyelőre nagyon is működik neki.

A Tesla Model 3 gyártása még el sem kezdődött, már közel 400 ezer darab előrendelés érkezett az autóra, míg a gyártás megkezdése óta átlagosan napi 1 800-an jegyeznek elő a vállalat legújabb modelljére úgy, hogy az Advertising Age legfrissebb kutatása szerint egyáltalán nem költ hirdetésekre a Tesla. A nagy riválisok ezzel szemben folyamatosan égetik a pénzt annak érdekében...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés