Előfizetői tartalom

Ilyen még soha nem volt az IKEA-nál

Portfolio
Radikális átalakításba fog értékesítési stratégájában az IKEA: városszéli áruházainak gyengélkedése miatt úgy döntött, teszt jelleggel a nagy elektronikus kiskereskedelmi oldalakkal együttműködve kezdi el értékesíteni lapraszerelt bútorait - írja a Financial Times.

Torbjörn Lööf, az Inter IKEA vezérigazgatója közölte: az e-commerce oldalakkal való együttműködés része annak a szélesebb körű átalakításnak, amely új típusú, különösen belvárosi áruházak kialakítására ösztönözte korábban a céget. Azóta nem látott változás jön az értékesítés területén az IKEA-nál. Az új partnerek között lehet az Amazon és az Alibaba...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés