2016 tavaszán állt üzembe a T-Systems Magyarország ServiceNow automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszere, mely magas fokon automatizált szolgáltatásfelügyeleti megoldást kínál. Az OTP Bank és a második legnagyobb ciprusi bank is ezt a szolgáltatást használja.
Kereskedés OTP-részvényekkel a Portfolio Online Tőzsdén!

A vállalati versenyképesség fenntartása és a hatékonyság növelése érdekében az OTP Bank és a Hellenic Bank Ciprus (Ciprus második legnagyobb bankja, több százezres lakossági és vállalati ügyfélkörrel) bevezette a T-Systems ServiceNow automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszerét. A projekt célja az átlátható, mérhető és számonkérhető működés, a szabványos, nagymértékben automatizálható folyamatok kialakítása és támogatása volt.

Igény esetén a teljes informatikai működést is átvilágítjuk, és segítünk a folyamatok ITIL alapú újratervezésében, nemcsak a támogató rendszert telepítjük és szabjuk testre. Mindkét ügyfelünknél kevesebb, mint fél év alatt lezajlott a felmérés, a folyamattervezés, a telepítés, testreszabás, fejlesztés és tesztelés. Mindkét projekt fut tovább, újabb üzleti területek bevonásával, újabb folyamatok bevezetésével és integrációk kialakításával, a feleslegessé váló régi alkalmazások és folyamatok kiváltásával


magyarázza Barabás László, a T-Systems IT biztonság és felügyeleti rendszerek kompetenciaközpont vezetője.