Előfizetői tartalom

Nagy dobásra készül a Lego egy internetes óriással

MTI
Szövetségre lép a Lego dán játékgyártó és a Tencent kínai internetes technológiai holding, hogy közösen fejlesszen online játékokat és lehetőség szerint egy közösségi hálózatot kínai gyermekek számára.

Jacob Kragh, a Lego kínai leányvállalatának vezetője a Tencenttel Pekingben közösen tartott rendezvényen hétfőn elmondta, a két vállalat közötti partnerség kialakításával arra törekednek, hogy a kínai gyermekekre szabott tartalmakkal és platformokkal biztonságos internetes környezetet alakítsanak ki. Ennek jegyében a Tencenten elérhetővé válnak a Lego videói és videójátékai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés