Előfizetői tartalom

Nem kapkodnak a Gatorade-ért az emberek

Portfolio
Gyengén fogy a Gatorade sportital, a szénsavas üdítőitalok eladásai pedig már évek óta csökkennek, ahogy az emberek az egészségesebb táplálkozás felé fordulnak. Ez fáj a Pepsinek is, ráadásul a félresikerült marketingstratégiája miatt nem a legjobb negyedévén van túl. A kilátások felemásak, csökkentette bevételnövekedési várakozásait a menedzsment. Viszont a költségkontrollnak köszönhetően a profit nem esik a gyenge eladások ellenére sem.

A PepsiCo észak-amerikai üzletágának bevétele 3,4 százalékkal esett a szeptember elején zárult negyedévben az előző év azonos időszakához képest, miután az értékesítési volumen 6 százalékkal csökkent. Ez a cég legfontosabb divíziója és először számolt be az értékesítések csökkenéséről, mióta 2015-ben elkezdett régiónkénti számokat közölni a vállalat.A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés