Előfizetői tartalom

Ütős városi terepjáró a Hyundai új dobása

Portfolio
A Hyundai 30 új modellt és modellvariánst dob piacra a következő években, amivel az a célja, hogy 2021-ig a legnépszerűbb ázsiai márkává váljon Európában. A stratégia egyik éllovasa az elképzelés szerint a Hyundai Kona városi terepjáró, amely az első benyomások alapján kívülről és belülről is ütősre sikerült. Ahogy a milánói bemutatón kiderült, amellett, hogy a vállalat komoly reményeket fűz az új SUV-modellhez, további meglepetéseket tartogat a közeljövőre.

A Hyundai csoport teljes erőbedobással igyekszik letarolni az európai autópiacot: a dél-koreai autógyártó jelenlegi modellkínálata az egyik legfiatalabb az európai versenytársak között, a jövőbeli növekedést pedig új modellek sorozatával tervezi megalapozni, aminek éllovasa a napokban bemutatott városi terepjáró, a Kona lesz. Az új modell célközönségét részben a nagyvárosi...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés