Előfizetői tartalom

Olcsó trükkök, ugyan már! - Brutális pénzeket költenek a vásárlók csábítására

Portfolio
A technológia fejlődése a lakáskeresésben is új dimenziókat nyitott. Ma már az újlakás projektek honlapja számos képpel és információval igyekszik meggyőzni a leendő vásárlókat. Egy prémium, 100 milliós lakás értékesítéséhez azonban még ennél is több kell, nem elég a 2 dimenziós alaprajz, vagy a kedves értékesítő. Ezt a fejlesztők is felismerték, a technológiai újdonságoknak köszönhetően egy tervasztalról történő vásárlásnál a végletekig segítenek elképzelni, hogy milyen is lesz az adott otthonban élni. A legmenőbb beruházásoknál már virtuális reality (VR) szemüveg segítségével sétálhatunk végig a lakáson, kávézhatunk a nappaliban vagy nézhetünk ki az erkélyről azelőtt, mielőtt még a ház felépülne. De az újdonságok tárháza végtelen, van ahol például az előbb említett VR megoldás mellett, ahol a telekről induló hőlégballonnal is megcsodálhatják a panorámát a leendő vásárlók.

A cikk megjelenését a Biggeorge Property Zrt. támogatta. A lakások értékesítésének módja jelentős változáson ment keresztül az elmúlt 20 évben. A 1990-es években többnyire újsághirdetések útján próbálták elérni a vevőket a használt piacon és az újlakás piacon értékesíteni szándékozók. Ami számos nehézséggel járt, bár az is igaz, hogy online sajtótermékek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés