Ezreket küld el a Coca-Cola világszerte
A Coca-Cola a legújabb azon cégek sorában, amely tömeges elbocsátásra kényszerül.
A Coca-Cola a legújabb azon cégek sorában, amely tömeges elbocsátásra kényszerül.
Kedden tette közzé a legfrissebb számait a Coca-Cola, a cég második negyedéves bevétele és profitja is kétszámjegyű ütemben csökkent a koronavírus-járvány közepette, azonban a cég pénzügyi vezetője összességében úgy vélte, hogy következő hat-kilenc hónap folyamán javulás következhet. A Coca-Cola árfolyama emelkedett a keddi, nyitás előtti kereskedésben.
A Facebook helyi idő szerint pénteken bejelentette, hogy internetes közösségi hálózatán a jövőben megjelöli a szabályzatát sértő hírértékű tartalmakat, továbbá szükség esetén az amerikai elnökválasztással kapcsolatos bejegyzéseket és politikai reklámokat is ellátja olyan linkekkel, amelyek hiteles információkat tartalmazó oldalakra mutatnak.
A Coca-Cola vezérigazgatója szerint a koronavírus miatti lezárások csak most kezdik igazán éreztetni a hatásukat. James Quincey arról is beszélt, hogy valószínüleg a korlátozások feloldása után a fogyasztói szokások is megváltoznak majd.
Emelkedő árbevételről és csökkenő profitról számolt be a Pepsi negyedéves gyorsjelentésében, a cég szerint hirtelen megugrott a kereslet a különböző termékeire a kijárási korlátozások alatt, azonban a második negyedévben jelentősebb visszaesés jöhet a bezárt mozik, éttermek és egyéb kiskereskedelmi eladókon kívüli partnerek miatt.
Közzétette legfrissebb számait a Coca-Cola, a társaság bevétele és tisztított profitja is jobb lett az előzetes várakozásoknál, azonban a cég a koronavírus miatt arra számít, hogy a járvány jelentősen visszavetheti a társaság második negyedéves számait, bár a hatást nem tudták pontosan számszerűsíteni. A Coca-Cola ugyanakkor úgy vélte, hogy a járvány az üzletmenetre gyakorolt nyomása átmeneti, és továbbra is optimisták arra nézve, hogy az idei év második felében fokozatos javulás következik majd.
Jól sikerült 2019 Warren Buffett befektetési cégénél, a Berkshire Hathaway bevétele is emelkedett, profitja pedig új rekordra, 80 milliárd dollár fölé hízott.
A szelektív hulladékgyűjtés népszerűsítésére hamarosan országos szemléletformáló kampányt indít a Coca-Cola, melynek részeként valamennyi üdítőitaluk kupakját lecserélik: az adott márka logója helyett a palack újrahasznosítására buzdító grafikát helyezik el a záróelemeken - derült ki a társaság által közzétett közleményből.
Tizenhárom százalékkal csökkentette az alumínium italdobozok súlyát a Coca-Cola Magyarország, az országban gyártott és 19 országban forgalmazott dobozos üdítőitalok csomagolásához a cég 2020-tól éves szinten mintegy 170 tonnával kevesebb alumíniumot használ fel, csökkentve a gyártás és a szállítás során fellépő környezeti terhelést – közölte a társaság.
Alkalmazkodnunk kell az ügyfeleink igényeihez, ezért egyelőre nem hagyjuk el az egyszer használatos műanyagpalackokat – mondta a BBC-nek a Coca-Cola alelnöke Davosban. A hosszútávú cél persze a jelenlegi csomagolás fokozatos kiváltása, de ez nem megy egyik napról a másikra.
2020-ban újabb 4 százalékkal csökkenti a felhasznált műanyag mennyiségét a Coca-Cola Magyarország. A cég 100 millió forintos beruházásának eredményeként éves szinten 600 tonnával kevesebb műanyagot használ majd fel, ami 24 millió PET palack súlyával egyenlő. A vállalat már ma is kizárólag 100 százalékban újrahasznosítható italcsomagolásokat állít elő, 2030-ra pedig 50 százalékra nőhet a palackokban lévő újrahasznosított műanyag aránya.
Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel. Ez egy főre vetítve közel évi 30 litert és 5 ezer forintot jelent.
A Coca-Cola kedden tette közzé második negyedéves számait, a társaság bevétele nagyjából megfelelt az elemzői várakozásoknak, míg a cég felfelé módosította a teljes idei évre vonatkozó bevételvárakozásait. A Coca-Cola árfolyama 2,5 százalékot emelkedett a mai, nyitás előtti kereskedésben.
Dinamikusan fejlődik a magyar áruszállítási és logisztikai piac, mindeközben az ipari ingatlanok és csarnokok fejlesztői is igyekeznek lépést tartani a gyorsan változó ügyféligényekkel. Az erőforráshiányok miatt jelenleg az automatizáció van leginkább fókuszban a logisztikai cégeknél - hangzott el a Portfolio Smart Logistics 2019 konferenciájának első szekciójában. A szakemberek kitértek arra is, hogy az USA és Kína között húzódó kereskedelmi feszültségek jelentősen megnehezítik a logisztikai piac életét Magyarországon is, emellett a Brexit is szül némi bizonytalanságot.
Önkéntes kereskedelmi korlátozást vezetett be a Coca-Cola Magyarországon: januártól csak kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat értékesítenek már nemcsak az általános iskolák, hanem a középiskolák számára is - olvasható a Coca-Cola oldalán.
Mind a Coca Cola és a Pepsi klasszikus osztalék részvények. A Coca 56 éve, míg a Pepsi 46 éve fizet és emeli is a kifizetett osztalék mértékét. Mindkét rézvény ellenáll a recessziónak, 2009-ben példádul a Coca Cola árbevétele csak 3%-al esett vissza. A Coca Cola ezen túlmenően a hosszú távú befektetés iskolapéldája is, Warren Buffett befektetési guru 1988-óta tartja pénze egy részét a részvényekben. A nagy kérdés, hogy 2019-ben jó biznisz-e a szénsavas üdítő, illetve melyik a jobb a két cég közül? A videóból megtudod a részleteket.
Kereskes Péter tölti be a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának ügyvezető igazgatói posztját november elsejétől, a szakember több mint 20 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik az FMCG iparágban, többek között a Drehernél, a Reckitt Benckisernél, a SABMiller/AB-inbevnél és az Unilevernél töltött be hazai és nemzetközi vezetői pozíciókat.
Ötven éve kezdődött meg a Coca-Cola magyarországi gyártása, azóta a vállalatcsoport mintegy 120 milliárd forintot fektetett be Magyarországon, ezzel az egyik legjelentősebb magyar élelmiszer-feldolgozó; termékeit 26 országba exportálja, beszállítóival együtt 13 000 munkavállalót foglalkoztat - közölte a társaság.
A Coca-Cola kedden közzétette gyorsjelentést, a társaság árbevétele bár csökkent a harmadik negyedévben, azonban így is felülteljesítette a cég az elemzői várakozásokat, míg a profit nagyot nőtt a harmadik negyedév folyamán. A társaság mindemellett az akvizíciók terén is jeleskedett, a Coca-Cola a Costa kávézólánc felvásárlásával újabb lépést tett a forró üdítők piacának meghódítása felé.
A több mint 30 éve a cégnél dolgozó Brian Smith-t nevezte ki a Coca-Cola új ügyvezető igazgatójának, a poszt már tavaly óta üresen áll - írja a Reuters.
Áramszünetekkel kell számolni Ukrajnában.
Legalább 60 napja várnak műtétre.
Még mindig tart az októberben indult kötelezettségszegési eljárás.
Többek között erről volt szó a keddi Checklistben.
Többek között erről volt szó a hétfői Checklistben.
Többek között erről volt szó a pénteki Checklistben.