A Fiat Chrysler több mint 1 milliárd dollárt költ amerikai gyártókapacitásának bővítésére. A cél, hogy minél több Jeepet tudjanak előállítani, ugyanis a cégcsoportnak ez a húzómárkája, tavaly már 1,2 milliót adtak el belőlük világszerte - írja a Reuters.
A Jeep sokak számára ismert szó, de a legtöbben általánosításként használják, holott valójában egy márkanév. Egy olyan márkáé, mely a Chrysler kötelékébe tartozik, azaz most már teljes jogú tagja az FCA csoportnak, ami a Fiat és a Chrysler összeolvadásával jött létre. Legújabb modellje a Renagade, mely az első Jeep, ami Európában készül és a világ legalább 100 országában kerül forgalmazásra.
Az 1980-as években Lee Iacocca mentette meg a Chryslert a csődtől, most az amerikai márkának köszönheti a Fiat, hogy tovább gyárthatja kisautóit. A Chrysler és a Jeep nagyon jó eladási darabszámokat ért el fő piacain, ami az egész vállalatcsoport eredményességén meglátszik.
A rendszerváltást követően az egyetlen volt, mára egy a sok közül. Az 1990-es évek elején, közepén sok akkori “vállalkozó" státuszszimbólumként választotta az akkori autógyártásban szinte egyedülálló - de a Range Rovernél minden esetre nagyságrendekkel kedvezőbb áron beszerezhető - Jeep Grand Cherokee-t. A modell hazai hírnevét kétségkívül az a korszak határozta meg, melyet a német és japán konkurensek megjelenésével sem tudott teljes egészében levetkőzni.
Cikkünk folyamatosan frissül a háború aktualitásaival.
Nem erősítették meg az információkat.
Ismét előkerült Prigozsin neve.
"Ne hagyja, hogy kötvényalapot adjanak el önnek!"
De nincsenek, véli az ING Bank vezető elemzője.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.
Milyen következményekkel járhat a csapok elzárása?