Már jövőre létrehozhat egy közös vállalatot a Toyota és a Panasonic elektromos autókhoz való akkumulátorok gyártására.
A japán hatóságok csütörtöki tájékoztatása alapján a Mazda, a Suzuki és a Yamaha Motor is csalt az új modelljeiken elvégzett fogyasztási-, és károsanyag-kibocsátási teszteken, amit mindhárom gyártó el is ismert.
A Toyota, a Mazda, és az autóalkatrészeket gyártó Denso azt tervezi, hogy közösen elektromos autók gyártásába fog. A három japán vállalat vegyes vállalkozást hozhat létre a cél érdekében, amit hamarosan várhatóan hivatalos formában is bejelentenek majd - írta értesülésekre hivatkozva a CNBC.
Gyerekkorunkban sokaknak volt biztosan a matchbox A játék. Amikor pedig felnőttként elénk kerül egy elveszettnek hitt darab, elérzékenyülünk. Amilyen felszabadító érzés a kis gyereknek a matchbox, olyan érzést okozhat felnőttkorban a Mazda MX-5. A negyedik generáció RF változata - egy hétig tartó városi és országúti vezetése, valamint egy különleges helyszínen történt egy napon át tartó tesztelése alapján - mindenképpen ilyen járgány.
Öt év után vette elő a Mazda a CX-5 városi terepjáróját és szabta át, valamint tette bele a legújabb technológiai fejlesztéseit, hogy lépést tudjon tartani a tomboló SUV-lázzal. Az autó tesztelése során kiderült, hogy a japán autógyártó tud újat mutatni és most már az is ismert, hogy mindezt mennyiért adja majd Magyarországon.
A japánok annyira összerakták a Mazda MX-5 negyedik generációját, hogy egyedi vezetési élményével mindenkit lenyűgöz, és akkor még a megjelenéséről és az extrákról nem is beszéltünk. Két napig tartó tesztelésünk során alig akartuk letenni sportkocsi kétezres motorral búgó változatát, újra fiatalnak érzi magát benne a vezető, mivel vadul gyorsul, sportos és feltűnő. És a legjobb most az egészben, hogy ehhez az élményhez elérhető áron hozzá lehet jutni az Avis Autókölcsönzőnél.
A Mazda lehet a következő autógyártó, amely idén nem képviselteti magát a Párizsi Autószalonon - írja az Automotive News Europe. A Ford és a Volvo már korábban jelezte, hogy távol marad az eseménytől.
A Fiat személyautó üzletágának elmúlt években - évtizedben - mutatott tetszhalott állapota kezd véget érni, elég csak a jövőre kereskedésekbe kerülő Alfa Giuliára, vagy a most leleplezett Fiat 124 Spiderre gondolni. Mindkét modellel nagyra törő tervei vannak az immár jelentős amerikai érdekeltséggel is rendelkező márkának, és az ottani piac mérete, illetve magának a 124 Spidernek az ottani megítélése egyfajta garancia minderre.
A Mazda elmúlt évtizedben nyújtott teljesítménye, műszaki innovációi és autói kivitelezése tekintetében csak az elismerés lehet az egyetlen minősítés, és ez főleg a most is futó termékeik esetében igaz. A piaci verseny, a vélt vagy valós vásárlói igényeknek való megfelelési kényszer azonban néha hibákat is szül, ami a CX-3 esetében is megtörtént.
A Mazda nem tartozik a legnagyobb autógyártók közé, de amióta újra függetlenné vált, minden modellje tud valami különlegeset. A mostani kínálatot a Skyactive technológiára építik, ami azon túl, hogy jól hangzik, könnyebb autókat és valóban hatékonyabb motorokat takar. Mindez ritkaságszámba menő minőségérzettel társul, így aki a szokásos flottamárkáknál nagyobb körben keresgél, jó eséllyel rátalál a Mazdára.
A Mazda legújabb, hangzatos marketing elnevezéssel is illetett technológiája szerint készült első autója a CX5 volt, ami már olyan korba ért, hogy eljött a megújítás ideje. Valós indok igazából nem volt a változtatás mögött, csak a piaci "szokások" diktálta kényszer. Ennek megfelelően alig változtattak rajta valamit, mert ami jó, az jó.
A Mazda új mérföldkőhöz érkezett, nevezetesen április végén legördült a gyártósorról az egy milliomodik Mazda CX-5. A gyár legkedveltebb szabadidő-autója kevesebb, mint 3 és fél év alatt érte el ezt az eredményt, 2011 végén kezdődő gyártásától számítva. A CX-5-ön kívül csak egy modell érte el gyorsabban ezt a gyártási számot, ez pedig a Mazda3.
A Toyota Motor Corporation és a Mazda Motor Corporation hosszú távú megállapodást kötött, mely eredményeképpen a két vállalat erőforrásai, termékei és technológiái jobban hasznosulnak, így az együttműködés keretében érdekesebb autók épülnek majd, melyek kiszolgálják a világszerte mind bonyolultabb elvárásokkal rendelkező vásárlókat.
Angela Merkel magyarországi látogatását követően majdnem egy napig ringathattuk magunkat abba az álomba, hogy a német luxusautó-gyártók közül a BMW is hazánkban épít majd gyárat. A cáfolat viszont hamar megérkezett a bajoroktól, aminek elsősorban a románok örültek, ugyanis ők is harcoltak a vállalat kegyeiért. Aztán jött a kijózanodás. A BMW éves számait bemutató sajtótájékoztatón a menedzsment közölte, jelenleg esze ágában sincs a régiónkban beruházni, Mexikóba viszont örömmel viszik az euró százmilliókat. Ezzel nincsenek egyedül, az elmúlt években az amerikai, a japán és a német autógyártók és azok beszállítói egymással versenyezve létesítenek új gyártóüzemeket, illetve fejlesztik a már meglévőket az ország területén. Ennek a folyamatnak köszönhetően pedig a mexikói autóipar valósággal szárnyal. Felmerül a kérdés, mégis milyen tényezők eredményezik az ország népszerűségét és hová vezet mindez? Alábbi cikkünkben ennek jártunk utána.
Ez lesz az eddigi legnagyobb brit fegyvercsomag.
Az is kiderült, hogy mit fognak pontosan csinálni.
Fáy Zsoltot, a MagNet Bank elnökét kérdeztük.
A megújulós erőművi projektek másodlagos piacát pörgetheti fel az energiahivatal transzparenciája.
Az OXO-vezér a Checklist hétvégi különkiadásának vendége volt.
A magyarok fejében az él, hogy Románia fejletlenebb ország, de ez már nincs így.