suv

Új márkát és új SUV-ot mutatott be a SEAT

Új, önálló márka alakult a SEAT motorsport részlegéből CUPRA néven, mely a SEAT modelljeire fókuszálva változatos termékkínálattal jelentkezik. Ehhez igénybe veszi a meglévő SEAT infrastruktúrát is, mert egy külön ennek a márkának kialakított bemutató téren lehet jelen az Európa-szerte létrejövő 277 CUPRA márkakereskedésben - tájékoztatta az autógyártó a Portfolio-t.

Micsoda meglepetés: SUV-ot készít a Ferrari is

Egyre kevesebb az olyan autógyártó, amelyik nem gyárt még városi szabadidőautót, hamarosan a Ferrari is felül a SUV-vonatra, 15 új modell között jön egy szabadidőautó is, a Purosangue.

5500 milliárd forintot elég félretenni kartellezésre?

Nagyon jól megy a Daimlernek, a járműeladások és a bevételek új csúcsra emelkedtek, nagyon sikeres az E-osztály, de a SUV-ok is jól fogynak, ezeken pedig magas a bevétel és a marzs. A vállalat nettó likviditása 18,4 milliárd euró, erre még szüksége lehet a Daimlernek, például a kartellezés miatt várható esetleges bírságok miatt.

Ütős városi terepjáró a Hyundai új dobása

A Hyundai 30 új modellt és modellvariánst dob piacra a következő években, amivel az a célja, hogy 2021-ig a legnépszerűbb ázsiai márkává váljon Európában. A stratégia egyik éllovasa az elképzelés szerint a Hyundai Kona városi terepjáró, amely az első benyomások alapján kívülről és belülről is ütősre sikerült. Ahogy a milánói bemutatón kiderült, amellett, hogy a vállalat komoly reményeket fűz az új SUV-modellhez, további meglepetéseket tartogat a közeljövőre.

Lesz még magyar Audi!

Az Audi jelentősen átalakítja autógyártó hálózatát, aminek következtében Győrben is újabb modell fog készülni.

Valami nem stimmel - Mazda CX-3

A Mazda elmúlt évtizedben nyújtott teljesítménye, műszaki innovációi és autói kivitelezése tekintetében csak az elismerés lehet az egyetlen minősítés, és ez főleg a most is futó termékeik esetében igaz. A piaci verseny, a vélt vagy valós vásárlói igényeknek való megfelelési kényszer azonban néha hibákat is szül, ami a CX-3 esetében is megtörtént.

Tovább a kitaposott úton - Hyundai Tucson

Azóta, hogy az első Santa Fe 2001-ben megjelent Európában, a Hyundai Motor több mint egymillió szabadidőjárművet adott el az európai vásárlóknak, ezzel is megerősítve a márka jelenlétét az egyre növekvő európai szabadidőjármű-piacon. A vadonatúj Tucson azért fontos a Hyundai európai jelenléte szempontjából, hiszen a kompakt szabadidő-járművek szegmense tette ki a vállalat 2014-es eladásainak 22%-át.

A leg-ek SUV-ja - Bentley Bentayga

Sokáig dolgoztak rajta, hogy a végeredmény az minden tekintetben megfeleljen a luxusmárka ügyfelei által és saját magával szemben támasztott követelményeknek. A műszaki alapok megegyeznek az új Q7-tel, de ezen kívül mindenben több, nagyobb, erősebb, gyorsabb a Bentley Bentayga.

Az iPhone-generáció ma már SUV-generációnak is nevezhető

Egy új, a Ford Motor Company által finanszírozott európai felmérés szerint az Y generáció (a 17-34 éves korosztály) tagjai körében különösen népszerűek az SUV-k. Ezek fiatalok mára abba a korba léptek, amikor megveszik első új autóikat, a közeljövőben a kereslet jelentős növekedésére lehet számítani az SUV-szegmensben.

Régi név, de teljesen új tartalom - Honda HR-V

A Honda önmagához való visszatérésének újabb példája - a Civic Type R és az NSX után - a HR-V szabadidő-autó. Ez a név egykor egy szögletes fazonú, korát messze megelőző járművet takart, mely reneszánszát igazán manapság éli. Az új minden mai formai és tartalmi követelménynek megfelel, de sokkal erősebb versenyben kell helytállnia, mint anno.

Szerencsére növényevő - Lexus RX

A Lexus eddig az SUV modellje esetében is sikeresen kerülte el a pejoratív jelzőket, párhuzamokat, mintegy elkülönülve a német márkák uralta, és az általuk kiváltott érzelmekkel jellemzett kategóriától. Ennek úgy tűnik vége, az új RX-szel nem menekülhet a két- vagy több értelmű jelzőktől, pedig a eddig a modell a márka 26 éves történetének legnépszerűbb modellje volt. A mai napig több mint 2,1 millió példányban talált gazdára; minden tíz, valaha eladott Lexus modellből három ebbe a modellcsaládba tartozott. Az új modell - a tavaly bemutatott "kistestvére" mintájára - teljes mértékben átdolgozott belső teret kínál új karosszériába csomagoltak.

Elveszett egyéniség - Renault Espace

A Renault elsősége és úttörő szerepe elvitathatatlan az egyterű járművek európai meghonosítása, elterjesztése és gyártása területén. Mindez az Espace-szel kezdődött még az 1980-as években, ami máig egy elegáns, a nagyautókkal felérő presztízzsel rendelkező, akár 7 személy szállítására is alkalmas jármű volt. Máig. A legújabb generációból ezek közül sok kimaradt, és sokkal inkább a még divatosnak tekintett crossover, SUV vonalhoz próbál csatlakozni.

Akiknek a farmer a “business like" - Jeep Grand Cherokee

A rendszerváltást követően az egyetlen volt, mára egy a sok közül. Az 1990-es évek elején, közepén sok akkori “vállalkozó" státuszszimbólumként választotta az akkori autógyártásban szinte egyedülálló - de a Range Rovernél minden esetre nagyságrendekkel kedvezőbb áron beszerezhető - Jeep Grand Cherokee-t. A modell hazai hírnevét kétségkívül az a korszak határozta meg, melyet a német és japán konkurensek megjelenésével sem tudott teljes egészében levetkőzni.

Könnyű vele! - Honda CR-V 1,6 i-DTEC

A Honda modellkínálatában az európai gyártású CR-V a soron következő típus, melyben megjelenik az Earth Dreams motorcsalád első tagja, az 1,6 i-DTEC. Az angliai Swindonban készülő szabadidőautó sokkal könnyebb lett, mint az eddigi dízel változat, de ez nem csökkenti a használhatóságát, miközben a hatékonyága jelentős mértékben javult.

Nagyot nőtt - Toyota RAV4

A Toyota RAV4 jelentősen felforgatta, megváltoztatta az emberek autóról alkotott képét. Mielőtt megjelent, a terepjárók azok voltak, aminek kinéztek, ezért hiába tetszettek sokaknak, a városi, országúti közlekedés során megkövetelt kompromisszumokra a vevők egy része - akik nem a terepjárás miatt vettek volna ilyen autót - nem volt hajlandó. A RAV4 azonban ötvözte a személyautók komfortját a terepjárós megjelenéssel. Ennek köszönhetően rövid idő alatt nagy sikert ért el, a második és a harmadik generáció pedig a céges flottákba is beszivárgott.

Álcázzák magukat - Hyundai Santa Fe és KIA Sorento

A koreai márkák először az SUV szegmensben vetették meg a lábukat, ott szerezték az első elismeréseket. Azóta a hagyományos személyautók terén is az élvonalba kerültek, így nagy várakozások előzték meg két márka - a Hyundai és KIA - közös műszaki alapokon nyugvó, Európában legnagyobbnak számító SUV-jainak tesztjét.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Nagy esemény jön a bitcoinnál, most érdemes kriptóba befektetni?
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.