Belépett a magyarországi piacra Európa egyik vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando, ezzel a magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak. A partnerprogramja pedig hatalmas lehetőséget jelent a hazai márkáknak és kiskereskedőknek.
A 2017-ben alapított Fenty Beautynak köszönhetően ma már Rihanna is elmondhatja magáról: dollármilliárdos lett – számol be a hírről a Forbes.
A P&G Beauty bejelentette hajápolási márkáinak legújabb csomagolási fejlesztését, ezzel több millió háztartásban ösztönzi a csomagolási hulladék csökkentését, újrafelhasználását és újrafeldolgozását.
Alapvető változásokon fog keresztülmenni idén a szépségipar: a "természetes" kifejezés a helyi összetevőkre, termékekre és szolgáltatásokra korlátozódik, miközben a szépségipari márkáknak a személyre szabott ügyféligényeket kell előtérbe helyezniük úgy, hogy minden eddiginél nagyobb hangsúly van az ügyfelek és felhasználók adatvédelmén. A Mintel piackutató szerint négy fő trend lesz idén, ami alapvetően változtatja meg azt, amit a szépségről gondolunk.
Összefoglalta szerzőnk a maastrichti esemény tanulságait.
De vajon mennyire megy ez szembe az európai trenddel?
Ománban ült össze Amerika egyik legnagyobb ellenségével.
Elindul a Keleti Pajzs.
Egyebek mellett erről szólt a Hype legújabb adása.
Tardos Gergelyt, az OTP Bank elemzési központjának igazgatóját kérdeztük.
Simák Pál a Portfolio Checklistnek nyilatkozott a Hitelezés 2024 konferencián.