Csak mondjuk, vagy tényleg több pénzt adunk egy zöld termékért? Szavazz, te melyik típus vagy!

Csak mondjuk, vagy tényleg több pénzt adunk egy zöld termékért? Szavazz, te melyik típus vagy!

Hogyan alakul az ügyfelek, fogyasztók hozzáállása, viselkedése? A vállalati magatartás milyen aspektusai fontosak számukra, és ezek hogyan befolyásolják a vásárlási szokásaikat? Egyebek mellett ezeket a kérdéseket tette fel negyedik globális tanulmányában a KPMG. A Me, my life, my wallet című kutatásában a cég idén a fenntarthatósági – környezeti és társadalmi – kérdésekre összpontosított, arra, hogy ezek hogyan befolyásolják a fogyasztók döntéseit.

"Az EU kohéziós politikájának hatásai Magyarországon" - Egy uniós projekt keretei

"Az EU kohéziós politikájának hatásai Magyarországon - jelen és jövő" címmel egy 12 hónapos, 2019. április 1-től 2020. március 31-ig tartó munkaprogramot valósít meg a Portfolio-t kiadó Net Média Zrt. az Európai Unió finanszírozásával, amely az uniós kohéziós politika hazai fejleményeinek, eredményeinek minél nagyobb ismertségét, a lakosság uniós projektek iránt való nagyobb tudatosságát célozza meg.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Nesze neked, ötéves szuperállampapír: tízmilliárdokat buktak a magyarok az értelmetlenné vált befektetésen
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.