Előfizetői tartalom

Élre ugrott a T-Mobile: médiainvázió júniusban

Portfolio
Bár június már az uborkaszezon kezdete a hirdetési piacon, májushoz képest rátett egy lapáttal a T-Mobile. A legnagyobb magyar mobilszolgáltató az előző hónaphoz képest több mint 50%-kal növelte listaáron számított tévés hirdetéseit. A T-Mobile a legjobban hirdetett márka lett júniusban megelőzve a Matávot és a Vodafone-t derül ki az Intern adataiból.

Az imázsváltáson átesett mobilcég júniusban listaáron 968 millió forintot költött, a piacon ezzel a 3. legnagyobb hirdetővé lépett elő. A távközlési társaságot csak a több márkával kommunikáló Unilever és Danone tudta megelőzni. A T-Mobile lényegesen többet költött, mint a Vodafone, amely májusban még intenzívebben kommunikált versenytársánál. A Vodafone júniusban...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés