Előfizetői tartalom

Nagy növekedést tervez az Eximbank

MTI
Az Eximbank középtávú stratégiájában azt tűzte maga elé, hogy valamely termékével 2021-re az exportképes magyar vállalkozások felét elérje - jelentette be Urbán Zoltán, a pénzintézet vezérigazgatója pénteken Pécsen.

A Magyar export napja elnevezésű roadshow utolsó állomásán elmondta, termékeivel az Exim azokat a kis- és közepes vállalkozásokat (kkv) célozza meg, amelyek árbevételén belül az export aránya meghaladja a 10 százalékot. Felméréseik szerint 10-12 ezer ilyen magyar kkv működik. 2015 óta az Exim megduplázta a kkv-szektorba tartozó ügyfelei számát, amely év végére eléri...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés