Facebook-bejegyzése szerint megállapodott a XI. kerületi civilekkel, hogy jövőben nincs éjszakai munkavégzés, húsvétkor pedig semmilyen. Utóbbi a március 29. és április 1. közötti időszakot jelenti.
A Déli Körvasút projekt célja a vasútvonalon szűk keresztmetszetként jelentkező Kelenföld–Ferencváros vonalszakasz kapacitásbővítése, új városi kapcsolatok kialakítása új megállóhelyek létesítésével (Nádorkert, a Közvágóhíd és a Népliget térségében új megállók) a vasút városi-elővárosi közlekedésben betöltött szerepének erősítése, a vonalszakasz átjárhatósági feltételeket teljesítő fejlesztésével.
A Ferencváros–Kelenföld vasútvonal jelenleg kétvágányú, villamosított, a megengedett sebesség 80 km/h, a tengelyterhelés 210 kN. A beruházás keretében városi környezetben nemcsak a vágányok bővítése, hanem a meglévő vágányok és műtárgyak átépítése is megtörténik a mintegy 3690 m hosszúságú beavatkozással érintett vonalszakaszon, melyből 1950 m hosszon háromvágányú, 1730 m hosszon négyvágányú villamosított pálya áll elő. Az engedélyezett sebesség 80/100 km/h, a tengelyterhelés 225 kN lesz.
Címlapkép forrása: Getty Images