A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud mára a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatójává vált. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels.
A vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon végzik munkájukat.
Az International Loyalty Award zsűrije nemcsak a vállalat sikere miatt választotta a magyar szakembert az Év emberének, hanem mert a cég egy egész iparág fejlődéséhez is aktívan hozzájárul. Minden évben összeállít egy globális tanulmányt a hűségprogramok szektoráról: az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek egyik legmegbízhatóbb forrása, amelyet idén már 5000 ember töltött le a januári megjelenés óta.
Az Antavo 2022-re 100-szoros értéknövekedést ért el az első, 4 milliárd forintos befektetési körhöz képest.
A növekedés egyik alappillére az edukáció és a szemléletformálás, hiszen a vásárlókat nem csupán a kedvezmények vagy ajándékok érdeklik, és az érzelmi alapon nyugvó hűségprogramok nemcsak a cégek sikeréhez, hanem a fenntarthatósághoz is hozzájárulnak. Egy olyan világban, ahol "jót tenni" minden eddiginél többet jelent az embereknek, az innovatív hűségprogramokkal a vásárlók a vállalkozások partnerévé válhatnak: jutalmat kaphatnak az olyan életmódbeli szokásaikért, mint például az újrahasznosítás, az adományozás, vagy az aktív, egészséges életmód.
Címlapkép forrása: Getty Images