AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 54 400 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A sajátmárkás élelmiszereknél, illetve élelmiszereredetű termékeknél vezet az állateledel 58 százalékkal, amit az étolaj 53 százalékkal és a tejföl 42 százalékkal követ - derül ki a Nielsen piackutató adataiból. A Nielsen kutatása szerint a válaszadók 41 százaléka vélekedik úgy, hogy a sajátmárkás árucikkek minősége nem marad el a gyártói márkáktól. Ennek is betudható, hogy a saját márkás élelmiszerek aránya tavaly már elérte a 29 százalékot, és 497 milliárd forintos forgalmat ért el.
A piackutató tájékoztatása szerint a kereskedelmi márkák népszerűsége globálisan felívelőben van, a kereskedők terjeszkedési stratégiájukban mind nagyobb hangsúlyt fordítanak saját márkáik megjelentetésére az online és offline csatornákon egyaránt. Európában a globális átlaggal szemben is magasabb a kereskedelmi márkák értékbeli piaci részesedése, mivel a 17 százalékos világátlaggal szemben 31 százalék volt 2016-ban.