Előfizetői tartalom

Eljött az idő, amikor egészséges lett a Pepsi

Portfolio

Első hallásra a Pepsiről senkinek sem az egészséges italok és ételek jutnak az eszébe. Pedig az üdítőital-gyártó cég bevételeinek közel fele (pontosan 45 százaléka) "bűntudat-mentesnek" becézett termékekből származik (vagyis az alacsony kalóriatartalmú italokból és a csökkentett só-és zsírtartalmú ételekből). Az élelmiszeripari szereplők sokat költenek kutatás-fejlesztésre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés