Követve több híres márka lépését, a francia tulajdonban lévő olasz divatcég, a Gucci legnépszerűbb termékeinek árát 50 százalékkal szállította le több kínai nagyvárosban is, többek között Sanghajban és Pekingben - írja a MarketWatch. Ekkora mértékű leárazásra a Gucci 1996-os Kínába való megjelenése óta nem volt példa, ami hatalmas érdeklődést váltott ki, a vásárlók tömött sorokban állnak az üzletek előtt.

Idén már több nagy divatcég, mint a Chanel, Dior vagy a Prada is hasonló akciókat vezetett be Kínában, miután a régióban visszaesett a luxuscikkek iránti kereslet. Elemzők szerint sok fogyasztó egyre többet vásárol drágább dolgokat az interneten, vagy amikor utazik, hogy elkerülje a magas vámot vagy a termékekre kivetett sokszor igen magas felárat.

Most olcsón vehetsz Gucci táskát!