Előfizetői tartalom

Baj van a H&M-nél - Kiborultak a vásárlók

Portfolio
A Hennes & Mauritz (H&M) kihúzta a gyufát a vásárlóknál, miután a vállalat nem szállítja határidőre az online felületen megrendelt ruhákat.

A H&M Facebook-oldalát elöntötték az elégedetlen vásárlók kommentjei, akik nem kapták meg időben a megrendelt árut. Az egyik vásárló arról írt, hogy hamarosan kinövi az újszülött gyermeke a ruhát, amit 26 nappal ezelőtt rendelt, míg más arra panaszkodik, hogy kimegy a divatból, mire megérkezik. Svédországban és Norvégiában számoltak be késésekről, amelyet az elosztóközpont...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés