A Bentley Motors hivatalosan megnyitotta legújabb márkakereskedését, a Bentley Budapest Magyarország első Bentley kiállítóterme. Az új létesítmény nem csak magyarországi, hanem regionális szerephez is jut, tekintettel arra, hogy több szomszédos ország számos területéhez a budapesti a legközelebbi Bentley márkaképviselet.
Kereskedés Volkswagen-részvényekkel a Portfolio Online Tőzsdén!

A Bentley modellek magyarországi kereskedelmét, valamint a beruházást a Porsche Inter Auto Hungaria Kft. kezdeményezte, a luxusautók forgalmazását illetően jelentős tapasztalattal a háta mögött, a vállalat ugyanis idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját.

A csúcskategóriás luxusautókat építő, és a kézműves gyártási folyamatokat mind a mai napig széles körben alkalmazó márka 180 négyzetméteres kiállítóterme Budapest XI. kerületében, a Szerémi út 63 szám alatt épült fel mintegy 400 ezer eurós beruházás keretében.

A bemutatóterem kezdetben két Bentley modell számára képes helyet biztosítani, de az érdeklődők természetesen a márka teljes modellpalettájához hozzájuthatnak, aminek gerincét a Flying Spur, a Mulsanne, a Bentayga és a vadonatúj Continental GT sorozat képezi.

"Nagy boldogsággal tölt el minket, hogy beléphettünk a magyarországi luxusautó-piacra, ami egy újabb fontos lépést jelent számunkra európai terjeszkedésünket illetően. Meg vagyunk győződve arról, hogy ügyfeleink egyedülálló élményben és kiszolgálásban fognak részesülni a Bentley Budapestnél, az új képviselet így méltó módon megkoronázza a Bentley fantasztikus autói által nyújtott páratlan életérzést.", mondta Robert Engstler, a Bentley Motors európai regionális igazgatója a hivatalos megnyitón.

Nagy Szabolcs, a Porsche Inter Auto Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, rendkívül büszke arra, hogy a világ egyik legexkluzívabb autógyártójával egészülhetett ki az idén 25 éves vállalat portfóliója, a Bentley képviseletre pedig nagy szükség van az országban, hiszen az elmúlt években a magyarországi luxusautópiac alapos feltérképezését követően az anyavállalattal együtt arra a következtetésre jutottak, hogy a magyar piac jelentős potenciállal bír a csúcskategóriás luxusmodelleket illetően, ráadásul a Bentley márka iránti érdeklődés már régóta megfigyelhető az ügyfelek részéről.