Előfizetői tartalom

A Mol már most arra készül, hogyan közlekedünk a következő évtizedben

Hogy fogunk közlekedni 2030-ban? Mi hajtja majd az autókat, teherautókat? Olajcégként hogy lehet felkészülni egy olyan világra, amiben a benzin és a gázolaj szerepe a mostaninál jóval kisebb lesz? Mi lesz a finomítókkal, ha nem lesz már szükség annyi üzemanyagra, mint most? És egyáltalán, hogyan lehet hosszú távon tervezni, miközben több iparágban technológiaváltás zajlik, és a semmiből nagyra növő új vállalatok forgatják fel a hagyományos iparágakat? Ezekről beszélgettünk Ratatics Péterrel, a Mol-csoport fogyasztói szolgáltatások ügyvezető igazgatójával.

A Mol másfél éve 2030-ig megvalósítandó stratégiát fogalmazott meg. Tényleg tudják, hogy néz majd ki a körülöttünk lévő világ több mint egy évtized múlva? A válasz egyértelműen az, hogy nem tudjuk, de ezt senki nem tudja a világon. Inkább a szorosan figyelt fogyasztói, iparági trendekből, elemzésekből következtetünk arra, hogyan változik a technológia, hogyan alakulnak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés