Előfizetői tartalom

Totális támadás jön, amibe még a Lidl és a Tesco is belerokkanhat

Könyveket, tévét vagy mobilt már szívesen veszünk az interneten, főleg, amióta van Amazon, eBay és Aliexpress, de miért ne szoknánk rá arra, hogy a heti nagybevásárlást is az interneten intézzük? Az Amazon pont most tört be erre a piacra, sokan öldöklő árversenytől, a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

Hétfőn lezárult az élelmiszer-kereskedelmi szektor legizgalmasabb idei tranzakciója: az Amazon közel 14 milliárd dollárért megvette a szupermarket-hálózatot működtető Whole Foods-ot, ez volt az Amazon történetének legnagyobb akvizíciója. Most a fél világ azt találgatja, hogy mi az e-kereskedelmi óriáscég célja, hogyan alakíthatja át a kiskereskedelmi piacot, kik lehetnek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés